Zavřít
dnes je 2.10.2025

Input:

Změny v mateřských školách po novele školského zákona

25.9.2025, , Zdroj: Verlag Dashöfer

1.1.2.5
Změny v mateřských školách po novele školského zákona

JUDr. Hana Poláková

V roce 2025 došlo k řadě novel školského zákona v souvislosti s přijetím jiných zákonů. Bylo to zákonem č. 52/2025 Sb., kterým se mění zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony, zákonem č. 152/2025 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o dávce státní sociální pomoci, zákon č. 232/2025 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o řízení a kontrole veřejných financí a zákonem č. 268/2025 Sb., kterým se mění zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony.

Zákony, které výslovně novelizují školský zákon, jsou zákon č. 239/2025 Sb., který se primárně týká odkladů plnění povinné školní docházky, a zákon č. 267/2025 Sb., který se dotýká všech druhů škol a školských zařízení.

Na změny ve školském zákoně reagují i novely prováděcích předpisů. Vyhláškou č. 306/2025 Sb. došlo k novele mimo jiné vyhlášky č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání a vyhlášky č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky.

Studium novelizovaných předpisů komplikuje dělená účinnost změn. Některé nabývají účinnosti 1. 9. 2025, některé až 1. 1. 2026, jiné od 1. 9. 2026 a některé až v roce 2029. Cílem autorky je shrnout podstatné změny, které se dotknou mateřských a základních škol.

Zřízení informačního systému vzdělávání, rejstřík škol a školských zařízení

§ 179a ŠZ, účinnost 1. 1. 2026

Adresát: zřizovatel

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zřídilo informační systém vzdělávání, jehož je správce. Součástí informačního systému je školský rejstřík, který bude nově obsahovat adresu elektronické pošty. Bez potřeby zahájit správní řízení se ve školském rejstříku provádí změny názvu, sídla, adresy elektronické pošty a právní formy právnické osoby, která bude vykonávat činnost školy nebo školského zařízení, a její identifikační číslo, bylo-li přiděleno, jméno a příjmení, státní příslušnost, místo trvalého pobytu nebo bydliště, pokud nemá na území České republiky místo trvalého pobytu, a datum narození osoby nebo osob, které jsou statutárním orgánem této právnické osoby, doklad osvědčující zřízení nebo založení právnické osoby, která bude vykonávat činnost školy nebo školského zařízení.

Pro zápis do školského rejstříku již není vyžadováno stanovisko příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví a doklad osvědčující zřízení nebo založení právnické osoby se vyžaduje, jen pokud právnická osoba ještě nevznikla.

Od 1. 1. 2026 platí, že orgán, který vede rejstřík škol a školských zařízení, provede výmaz školy nebo škol z rejstříku škol a školských zařízení u právnické osoby, u které nejsou splněny podmínky podle § 179a školského zákona. Nesplňuje-li tyto podmínky ani jedna z obcí zřizovaných právnických osob vykonávajících činnost mateřské, základní nebo střední školy, neprovede orgán, který vede rejstřík škol a školských zařízení, výmaz školy nebo škol u jedné z těchto právnických osob, kterou určí zřizovatel. Pokud ji zřizovatel neurčí, určí školu nebo školy jedné právnické osoby tento orgán.

Jaké jsou to podmínky upravené § 179a školského zákona? Podle tohoto ustanovení každá obcí zřizovaná právnická osoba vykonávající činnost mateřské, základní nebo střední školy, případně více těchto škol, musí mít k 30. září alespoň jednou v posledních 3 letech nejméně 180 dětí nebo žáků. To neplatí v případě, že je obcí zřizována pouze jedna právnická osoba vykonávající činnost mateřské, základní nebo střední školy, případně více těchto škol. Rovněž to neplatí pro mateřské, základní nebo střední školy zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona, základní školy speciální a mateřské, základní nebo střední školy s vyučovacím jazykem národnostní menšiny. V případě hlavního města Prahy se za právnickou osobu zřizovanou obcí považuje právnická osoba zřizovaná městskou částí.

Podle přechodných ustanovení má-li obec ke dni 1. ledna 2026 zřízeny alespoň 2 právnické osoby vykonávající činnost mateřské, základní nebo střední školy, není povinna naplňovat podmínky podle § 179a zákona č. 561/2004 Sb., ve znění účinném ode dne 1. ledna 2026, do 31. prosince 2028. Podle výkladů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy mají obce 3 roky na přijetí organizačních opatření a školy v obci sloučily, popřípadě rozhodly o splynutí dosud samostatných příspěvkových organizací do nově zřízené právnické osoby.

Klíčové body:

  • Nově se do rejstříku zapisuje i adresa elektronické pošty.

  • Změny názvu, sídla, právní formy apod. se zapisují bez správního řízení.

  • Od 1. 1. 2026 – výmaz školy, pokud právnická osoba nemá min. 180 žáků/dětí jednou za 3 roky.

  • Přechodné období do 31. 12. 2028.

Doporučení:

  • Prověřit, zda právnické osoby splňují podmínky dle § 179a (prověřit počet žáků v jednotlivých školách).

  • Pokud ne, připravit sloučení škol do jedné právnické osoby do konce roku 2028.

Zápisy, odklady školní docházky a nové podmínky vzdělávání v 1. stupni ZŠ

Novela školského zákona posunuje termíny zápisu k předškolnímu vzdělávání na období od 15. 3. do 15. 4. Konkrétní místo a termín zápisu k předškolnímu vzdělávání stanoví ředitel mateřské školy po dohodě se zřizovatelem. Mění se i termín zápisu do základní školy na období od 15. 1. do 15. 2. Dřívější zápis má zajistit dostatečný prostor základní škole připravit se na příchod nových žáků.

V případech, kdy dítě plní povinné předškolní vzdělávání individuální formou, je povinností zákonných zástupců v termínech určených školním řádem mateřské školy zajistit přítomnost dítěte u ověření očekávaných výstupů naplňování školního vzdělávacího programu. Z tohoto ověření vyhotoví mateřská škola zápis. Formulář zápisu najdou mateřské školy v novelizované vyhlášce č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání, v příloze č. 5 - Zápis z ověření individuálního vzdělávání dítěte podle § 34b ŠZ.

Základní školy musí žadatele o přijetí k plnění povinné školní docházky informovat, že povinnou součástí přihlášky je i informace, kde probíhalo povinné předškolní vzdělávání, popřípadě individuální vzdělávání, nebo že se na dítě povinné předškolní vzdělávání nevztahovalo. Díky této informaci ředitelé základních požádají do 31.3. ředitele škol, kde probíhalo povinné předškolní vzdělávání, o předání výsledků pedagogického diagnostikování, popřípadě o předání zápisu o ověření individuálního vzdělávání dítěte. Tiskopis Výsledky pedagogického diagnostikování tvoří přílohu č. 4 vyhlášky č. 14/2005 Sb. a přílohu vyhlášky č. 48/2005 Sb. pro případy, kdy se diagnostika bude týkat dítěte zařazeného do přípravné třídy základní školy. Pokud bude dítě přijato k plnění povinné školní docházky mimo termín přijímacího řízení, bude ředitel žádat o předání výsledků pedagogické diagnostiky do 14 dnů ode dne vydání rozhodnutí. Ředitelé oslovených škol mají na předání vyžádaných informací 30 dnů.

Odklad plnění povinné školní docházky upravuje ustanovení § 37 ŠZ. Od 1. 9.2025 platí, že ředitel základní školy ve správním řízení povolí odklad plnění povinné školní docházky pouze v případě, kdy zdravotní stav dítěte dlouhodobě neumožňuje jeho účast ve vyučování a tato skutečnost je doložena doporučujícím posouzením lékaře, kterým nemůže být pediatr nebo praktický lékař pro děti a dorost, nebo klinického psychologa a doporučujícím posouzením školského poradenského zařízení, které má povinnost přihlédnout k vyjádření odborného lékaře nebo klinického psychologa. Doporučující posouzení je upraveno v příloze vyhlášky č. 5 vyhlášky č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízení. Odložit plnění povinné školní docházky je možné pouze jednou a nemůžeme již dodatečně odložit plnění povinné školní docházky tak, jak řešil § 37 odst. 2 ŠZ ve znění platném do 31. 8. 2025. Pokud bude ve správním řízení rozhodnuté o odkladu plnění povinné školní docházky, musí školské poradenské zařízení vydat doporučení podpůrného opatření spočívajícího ve vzdělávání dítěte v mateřské škole nebo v přípravné třídě základní školy podle individuálního vzdělávacího plánu. To neplatí pro dítě zařazené do přípravného stupně základní školy speciální. Dlouhodobá nemožnost účastnit se vzdělávání a současně doporučení vzdělávání v mateřské škole nebo v přípravné třídě základní školy podle individuálního vzdělávacího plánu jdou trochu proti sobě a nedávají smysl. Nicméně připusťme, že takto nastavené podmínky pro podání žádosti o odklad plnění povinné školní docházky jsou de facto pro běžnou populaci nesplnitelné a zřejmě to je hlavním cílem přijaté právní úpravy.

Pokud ředitel školy rozhodne o odkladu plnění povinné školní docházky, informuje zákonné zástupce o povinnosti předškolního vzdělávání a způsobech jejího plnění. Pokud o odkladu povinné školní docházky rozhodl ředitel nespádové školy, informuje ředitele spádové školy o rozhodnutí o odkladu povinné školní docházky bez zbytečného odkladu.

Podle přechodných ustanovení u odkladu povinné školní docházky na základě žádosti zákonného zástupce dítěte podané v době zápisu dítěte k povinné školní docházce v roce 2026 se u dětí narozených nejdříve dne 1. dubna 2020 postupuje podle zákona č. 561/2004 Sb., ve znění účinném do dne 31. srpna 2025, tedy podle mírnějších pravidel. Tato mírnější pravidla použijeme i v následujícím školním roce, kdy u odkladu povinné školní docházky na základě žádosti zákonného zástupce dítěte podané v době zápisu dítěte k povinné školní docházce v roce 2027 se u dětí narozených nejdříve dne 1. července 2021 postupuje podle zákona č. 561/2004 Sb., ve znění účinném do dne 31. srpna 2025.

Dané změny vedou ke zrušení přípravných tříd základních škol, do kterých byly přednostně zařazovány děti, kterým byl povolen odklad plnění povinné školní docházky. Jejich konec je plánován k 1. 9. 2029.

Podle novelizované podoby ustanovení § 46 školského zákona od 1. 9. 2026 platí, že ve třídě, ve které je zařazeno alespoň 15 žáků prvního ročníku základního vzdělávání, vykonává přímou pedagogickou činnost vedle učitele také asistent pedagoga podle § 20 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. To neplatí, jde-li o třídu nebo základní školu zřízenou podle § 16 odst. 9 ŠZ, základní školu speciální, základní školu při školském zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy nebo základní školu při zdravotnickém zařízení.

Od 1. 9. 2026 se mění i pravidla pro opakování ročníku na základní škole. Do vyššího ročníku postoupí žák prvního ročníku bez ohledu na prospěch. Ve správním řízení může ředitel školy povolit opakování 1. ročníku, pokud je žádost doložena obdobně doporučujícím posouzením odborného lékaře, nebo klinického psychologa a školského poradenského zařízení.

Pro povolení opakování 2. až 9. ročníku ze zdravotních důvodů (žák již jednou ročník na daném stupni opakoval) budou žadatelé dokládat doporučení lékaře, kterým může být i pediatr.

Ředitelé základních škol se musí připravit na slovní hodnocení výsledků vzdělávání žáků prvního a druhého ročníku s účinností od 1. 9. 2027. Neopomenou předat školské radě ke schválení nová pravidla pro hodnocení žáků, která tvoří přílohu školního řádu.

Zápisy do MŠ a ZŠ

§ 34a, § 36 ŠZ; vyhl. č. 14/2005 Sb., vyhl. č. 48/2005 Sb.

Adresát: ředitel MŠ, ředitel ZŠ

Klíčové body:

  • Zápisy do MŠ: 15. 3.–15. 4.

  • Zápisy do ZŠ: 15. 1.–15. 2.

  • ZŠ získává výsledky pedagogické diagnostiky od škol, kde bylo plněno povinné předškolní vzdělávání.

Doporučení:

  • MŠ: Včas oznámit termín zápisu po dohodě se zřizovatelem.

  • ZŠ: Požádat ředitele škol, kde bylo plněno povinné předškolní vzdělávání o předání výsledků pedagogického diagnostikování do 31. 3.

Informace zveřejňované i způsobem umožňujícím dálkový přístup

§ 28 odst. 2, § 30, § 168 ŠZ

Adresát: ředitel MŠ, ředitel ZŠ

Vybavení škol výpočetní technikou umožňuje klást na ně vyšší nároky ohledně zpřístupnění informací o škole i způsobem umožňující dálkový přístup. Na webových stránkách mateřské a základní školy nalezneme školní vzdělávací programy, školní řády, termíny a místa přijímacího řízení, kritéria přijímacího řízení. Základní školy na webových stránkách zveřejňují i výroční zprávy, volební řád školské rady, složení školské rady a způsob podávání podnětů, oznámení a stížností školské radě.

Klíčové body:

  • Povinně zveřejnit ŠVP, školní řády, termíny a kritéria přijímání.

  • ZŠ navíc: výroční zprávy, volební řád, složení školské rady, kontakty, složení školské rady a způsob podávání podnětů, oznámení a stížností školské radě.

Doporučení:

  • Zkontrolovat školní weby.

  • Zavést pravidelnou aktualizaci.

Firemní mateřská škola

§ 34 odst. 8 ŠZ

Adresát: zřizovatel MŠ

Firemní mateřskou školou může být i třída mateřské školy. Kritéria přijímacího řízení pro tuto třídu stanoví zřizovatel.

Klíčové body:

  • Firemní MŠ může být i třída v běžné mateřské škole.

Doporučení:

  • Požádat zřizovatele o kritéria přijímacího řízení

Podpůrná opatření

§ 16 školského zákona; vyhl. č. 72/2005 Sb.; nařízení vlády č. 123/2018 Sb. (PHmax), účinnost od 1. 1. 2026 (s přechodnými ustanoveními do 1. 1. 2029)

Adresát: ředitel ZŠ a MŠ

Školská poradenská zařízení budou namísto dalšího pedagoga doporučovat psychologa, speciálního pedagoga a dalšího učitele. Podpůrné opatření podle spočívající ve využití psychologa nebo speciálního pedagoga nelze poskytovat žákovi základní školy zřizované krajem, obcí nebo svazkem obcí, která má nárok na financování činnosti psychologa, speciálního pedagoga nebo sociálního pedagoga ze státního rozpočtu na základě nařízení vlády č. 123/2018 Sb., o stanovení maximálního počtu hodin výuky financovaného ze státního rozpočtu pro základní školu, střední školu a konzervatoř zřizovanou krajem, obcí nebo svazkem obcí. Očekáváme proto novelu i tohoto nařízení vlády účinnou od 1.1.2026.

Ředitel základní školy zřizované krajem, obcí nebo svazkem obcí má povinnost zajistit práci psychologa nebo speciálního pedagoga až do výše maximálního týdenního počtu hodin přímé pedagogické činnosti odpovídající nároku na financování činnosti psychologa, speciálního pedagoga nebo sociálního pedagoga ze státního rozpočtu na základě nařízení vlády, je-li to vzhledem k vzdělávacím potřebám žáka nebo žáků nezbytné

Podpůrná opatření spočívající ve využití dalšího pedagogického pracovníka poskytovaná na základě doporučení vydaných přede dnem 1. ledna 2026, se řídí podle dosavadních právních předpisů. Na podpůrná opatření spočívající ve využití dalšího pedagogického pracovníka, jejichž náplní je činnost psychologa nebo speciálního pedagoga, se použije znění účinné ode dne 1. ledna 2026. Přechodná ustanovení do jisté míry řeší nedostatek psychologů a speciálních pedagogů. Ředitel základní školy nemá po dobu 3 let ode dne 1. ledna 2026 povinnost zajišťovat poradenské služby psychologa nebo speciálního pedagoga, pokud nemá dostatečný počet zaměstnanců, kteří mají kvalifikaci psychologa nebo speciálního pedagoga. Tato výjimka neplatí pro základní školy zřizované podle § 16 odst. 9 ŠZ, základní školy speciální a základní školy zřizované při zdravotnickém zařízení.

Klíčové body:

  • Školská poradenská zařízení budou doporučovat do MŠ a ZŠ psychologa, speciálního pedagoga nebo dalšího učitele místo dosavadního "dalšího pedagoga".

  • Financování psychologa, speciálního nebo sociálního pedagoga bude nastaveno vládním nařízením.

  • Ředitel školy je povinen zajistit jejich práci až do výše stanovené PHmax, pokud je to nezbytné.

  • Přechodná výjimka: první 3 roky není povinnost zajistit psychologa/speciálního pedagoga, pokud chybí kvalifikovaní pracovníci.

Doporučení:

  • Prověřit doporučení dalšího pedagogického pracovníka

  • Hledat psychology a speciální pedagogy

Poradenské služby ve školách

§ 120a ŠZ (nově vložený); vyhl. č. 72/2005 Sb., ve znění novely; § 133 ZP (příplatek za specializovanou činnost), účinnost od 1. 1. 2026

Adresát: ředitel MŠ a ZŠ

Od 1. 1. 2026 platí nové ustanovení § 120a ŠZ, podle kterého ředitel mateřské, základní nebo střední školy zabezpečuje poskytování poradenských služeb ve škole. Poradenskými službami poskytovanými ve škole jsou zejména

  1. zajišťování kvality a organizace podpory vzdělávání dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami,
  2. zajišťování prevence rizikového chování,
  3. spolupráce se školskými poradenskými zařízeními a dalšími subjekty při podpoře dětí a žáků ve vzdělávání,
  4. poskytování metodické podpory pedagogickým pracovníkům školy při identifikaci a vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a
  5. v případě základních a středních škol koordinace kariérového poradenství.

Složení pedagogických pracovníků školy, kteří se podílejí na poskytování poradenských služeb ve škole, stanoví vnitřním předpisem ředitel školy po projednání v pedagogické radě. Původně nám vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů, ukládala zřídit v základních školách, středních školách a vyšších odborných školách školní poradenské pracoviště, kde zde umístění zaměstnanci zpracovávají program poskytovaných poradenských služeb školou. Nově se poradenské služby zaměřují na mateřské školy, základní školy a střední školy. Vyšší odborné školy vzdělávající studenty, tedy svéprávné osoby, mohou a nemusí poskytovat poradenské služby v rozsahu předepsaném pro základní a střední školy. V případě malých mateřských škol zřizovat další organizační útvar příspěvkové organizace se jeví jako nadbytečné. Poradenské služby budou zajišťovat konkrétně určení zaměstnanci. Na poskytování poradenských služeb v mateřské, základní, střední nebo vyšší odborné škole se může podílet psycholog, speciální pedagog, školský logoped nebo sociální pedagog. Činnost těchto pedagogických pracovníků je stanovena v příloze č. 3 této vyhlášky. Na základních školách a středních školách jsme se standardně setkávali s výchovnými poradci a metodiky prevence, popřípadě i s psychologem, speciálním pedagogem nebo školským logopedem. Nově se může jednat i o sociálního pedagoga. Všichni budou financováni ze státního rozpočtu, pokud na ně základní škole vznikne nárok podle novelizované podoby nařízení vlády č. 123/2018 Sb. (PHmax).

V mateřské škole očekávám, že pedagogický pracovník určený jako metodik prevence projde studiem pro výkon specializovaných činností určeným ve vyhlášce č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a o karierním systému pedagogických pracovníků, ve znění pozdějších předpisů. Pedagogickému pracovníkovi vznikne nárok na příplatek za výkon specializované činnosti podle ustanovení § 133 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Podle novelizované podoby vyhlášky č. 72/2005 Sb. podmínkou poskytnutí individuální psychologické, speciálně pedagogické nebo logopedické poradenské služby ve škole je informování, a to prostřednictvím formuláře, jehož vzor je stanoven v příloze č. 5 této vyhlášky. Škola prokazatelným a srozumitelným způsobem informuje žáka a v případě žáka, který má zákonného zástupce, také jeho zákonného zástupce o

  1. psychologických, speciálně pedagogických nebo logopedických poradenských službách, které poskytuje, včetně určení pedagogických pracovníků, kteří je zajišťují,
  2. účelu a průběhu poskytování psychologických, speciálně pedagogických nebo logopedických poradenských služeb a
  3. právech a povinnostech žáka a jeho zákonného zástupce spojených s poskytováním psychologických, speciálně pedagogických nebo logopedických poradenských služeb ve škole, včetně práva obrátit se na Českou školní inspekci podle školského zákona.

Podle ustanovení § 171a ŠZ ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy stanoví opatřením obecné povahy poradnám, jejichž činnost vykonává právnická osoba zřizovaná krajem, obcí nebo svazkem obcí, která má sídlo na území kraje, spádové obvody pro účely metodického vedení škol na území kraje podle § 116 odst. 4; v odůvodněných případech zahrne ministerstvo do spádového obvodu poradny i školu z území jiného kraje. Metodické vedení škol se zaměřuje zejména na koordinaci a odbornou kvalitu činnosti pedagogických pracovníků školy, kteří se podílejí na poskytování poradenských služeb, při

  1. podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, žáků ohrožených předčasnými odchody ze vzdělávání a žáků s výchovnými problémy, včetně žáků s obtížemi v adaptaci na školní prostředí a sociálně-vztahovými problémy,
  2. diagnostice žáků nadaných a mimořádně nadaných ve škole a
  3. aktivitách zaměřených na duševní zdraví žáků.

Škola vede o poradenských službách poskytovaných školním metodikem prevence, výchovným poradcem, školním psychologem, speciálním pedagogem nebo školským logopedem dokumentaci o vyšetření, jeho výsledcích a poskytnuté péči individuální i skupinové, včetně zprávy a doporučení ke vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a žáka mimořádně nadaného, o součinnosti se školami a školskými zařízeními, o komunikaci a spolupráci s orgány veřejné moci.

V mateřské škole jsou poskytovány poradenské služby v rozsahu odpovídajícím počtu a vzdělávacím potřebám dětí školy zaměřené zejména na

  1. identifikaci a podporu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných a mimořádně nadaných,
  2. podporu dětí s potenciálním rizikem školní neúspěšnosti,
  3. podporu dětí s výraznými deficity v osvojování výsledků učení v oblasti klíčových osobnostních a sociálních kompetencí,
  4. realizaci metodických konzultací mezi pedagogy a se školskými poradenskými zařízeními a
  5. průběžné předávání informací zákonným zástupcům o realizované i navrhované podpoře jejich dítěte v předškolním vzdělávání.

V základní a střední škole jsou poskytovány poradenské služby v rozsahu odpovídajícím počtu a vzdělávacím potřebám žáků školy zaměřené na

  1. podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami,
  2. sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření,
  3. prevenci školní neúspěšnosti,
  4. kariérové poradenství spojující vzdělávací, informační a poradenskou podporu k vhodné volbě vzdělávací cesty a pozdějšímu profesnímu uplatnění,
  5. podporu vzdělávání a sociálního začleňování žáků z odlišného kulturního
Dasi - digitální asistent
Dasi
Nahrávám...
Nahrávám...