Vzor G: Smlouva o marketingovém poradenství
Stáhnout vzor
BTU-AT s.r.o.
se sídlem Praha 10, Jahodová
17
IČ: 354 55 861
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem
v Praze, oddíl C., vložka 6115
jednající panem Pavlem Krausem,
jednatelem
(dále jen "BTU“)
a
DUTROAN, s.r.o.
se sídlem Korutanská 255, Praha 4,
PSČ 144 00
IČ: 155 32 714
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 55799
jednající Ing. Janem
Hladkým, jednatelem
(dále jen "DUTROAN“)
(BTU a DUTROAN spolu dále též "smluvní strany“ a jednotlivě
jako "smluvní strana“)
VZHLEDEM K TOMU, ŽE
-
společnost DUTROAN v rámci své podnikatelské činnosti
nabízí svým zákazníkům zboží sloužící k propagaci jejich podnikání, zejména
reklamní kancelářské předměty, jejichž bližší specifikace je obsažena v příloze
č. 1 k této smlouvě a je její nedílnou součástí
-
společnost BTU má rozsáhlé zkušenosti v oblasti
marketingové podpory nabídky reklamních předmětů
-
společnost DUTROAN má zájem využít znalosti a zkušenosti
společnosti BTU a v rámci poradenství společnosti BTU získávat doporučení ke
vhodné marketingové komunikaci nabídky produktů společnosti DUTROAN
-
společnost BTU má zájem, za podmínek upravených touto
smlouvou, společnosti DUTROAN poradenství v oblasti marketingu poskytovat
uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku ve smyslu § 269 odst. 2 obchodního
zákoníku tuto Smlouvu o marketingovém poradenství (dále jen
"Smlouva“) následujícího obsahu:
I.
Předmět Smlouvy
-
Společnost BTU se touto Smlouvou zavazuje poskytovat
společnosti DUTROAN marketingové poradenství blíže vymezené v této Smlouvě.
-
Společnost DUTROAN se touto Smlouvou zavazuje platit
společnosti BTU za její marketingové poradenství sjednanou odměnu blíže
vymezenou v této Smlouvě.
II.
Marketingové poradenství
-
Na základě této Smlouvy je společnost DUTROAN oprávněna
obracet se na společnost BTU s požadavky na navržení nejvhodnější formy
marketingové komunikace jednotlivých druhů produktů společnosti BTU. Každá
objednávka společnosti BTU bude obsahovat:
-
specifikaci konkrétního produktu společnosti BTU,
jehož marketingová komunikace je společností BTU požadována
-
počet minimálního počtu kusů a vymezení cen
jednotlivého produktu společnosti BTU, jehož marketingová komunikace je
společností BTU požadována a který má společnost BTU v úmyslu prodat svým
zákazníkům
-
vymezení období, ve kterém má společnost BTU zájem
svůj produkt dodávat svým zákazníkům
-
maximální marketingové náklady na propagaci produktu
společnosti BTU.
-
Nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení objednávky
společnosti BTU vypracuje společnost DUTROAN písemné doporučení pro
nejvhodnější marketingovou komunikaci nabídky produktu společnosti BTU. Toto
doporučení bude obsahovat:
-
vymezení konkrétního způsobu a podoby marketingové
komunikace s tím, že společnost DUTROAN doporučí společnosti BTU k marketingové
komunikaci některý ze způsobů uvedených v příloze č. 2 k této Smlouvě, která je
její nedílnou součástí
-
náklady na doporučenou marketingovou komunikaci
-
další doporučení související s marketingovou
komunikací, jsou-li taková doporučení vhodná pro zajištění vyšší efektivity
marketingové komunikace.
-
V případě, že dle odůvodněného názoru společnosti DUTROAN
nelze v rámci parametrů specifikovaných společností BTU v její…