Zaměstnavatel (škola):
..............................................
adresa: ..................................
Oznámení závad v pracovních podmínkách
Vážený pane řediteli,
na základě pracovní
smlouvy, kterou jsem uzavřel dne 2. ledna 2008 s Vaší školou, pracuji na Vaší škole
jako školník.
Dne 5. ledna 2011 jsem uzavřel
s Vaší školou dohodu o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených mi
k vyúčtování. Na základě této dohody o odpovědnosti jsem pak převzal odpovědnost
k zásobám materiálu nacházejícím se ve školním skladu na adrese Voršilská 12,
Praha 1. Zásoby materiálu byly sepsány v inventarizačním soupisu ke dni uzavření
dohody o odpovědnosti. Dále jsem se v dohodě zavázal převzít odpovědnost k
dalším zásobám materiálu, které budou do skladu průběžně doplňovány a jejichž převzetí
písemně potvrdím.
Dne 2. ledna 2013 uzavřela pracovní poměr s Vaší školou paní Alena Vránová,
ekonomka. Paní Vránová obdržela klíče a má volný přístup do skladu, kde může
bez mého vědomí disponovat se zásobami, které mi byly svěřeny do dispozice a za
něž nesu odpovědnost. S ohledem na tuto skutečnost Vám oznamuji, že tuto
skutečnost považuji za závadu v pracovních podmínkách, která mi brání,
abych řádně hospodařil se svěřenými zásobami materiálu a žádám Vás tímto o
nápravu. Navrhuji, aby buď byla uzavřena dohoda o společné odpovědnosti tak,
aby odpovědnost za zásoby převzala i výše uvedená zaměstnankyně paní Alena
Vránová, nebo aby jí byl zamezen přístup do skladu v době mé nepřítomnosti
ve skladu.
Upozorňuji Vás na to, že v případě,
že dojde ke schodku na svěřených zásobách materiálu v…