dnes je 14.12.2019
Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Průzkum: Inkluzi ve školách brání dle učitelů hlavně část rodičů

28.11.2019, Zdroj: ČTK

Nespolupracující rodiče a děti s poruchami chování jsou podle pedagogů největšími překážkami v podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Většina učitelů se přitom domnívá, že vzdělávání handicapovaných a sociálně znevýhodněných dětí zvládá dobře. Ředitelé škol jsou ke kvalitě výuky kritičtější. Vyplývá to z průzkumu, který na webu zveřejnil projekt Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi. Podle jeho zástupců ve školách chybí kontrola práce pedagogů ve výuce.

Průzkumu se zúčastnilo 6349 učitelů a 355 ředitelů různých typů škol po celé ČR. S problémy v naplňování takzvané inkluze, tedy společného vzdělávání handicapovaných a jinak znevýhodněných dětí v běžných školách, se setkalo 39

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Školaprofi.cz.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k druhu školy: