Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k tématu:

 

 

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Průzkum: Děti často nepoznají skrytou reklamu na sociálních sítích

14.5.2018, Zdroj: ČTK

Děti většinou nepoznají neoznačenou reklamu, kterou na internet vkládají oblíbení youtubeři nebo blogeři. Bez nápovědy ji pozná jedno dítě z deseti. Zhruba 60 procent rodičů přitom uvádí, že blogeři a youtubeři jejich děti ovlivňují. Vyplývá to z průzkumu, který pro Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy udělala agentura Ipsos. S jeho výsledky dnes novináře seznámili zástupci fakulty.

Při prohlížení obrázku s typickou formou propagace výrobku v přirozeném životním stylu mladé generace poznalo v průzkumu 11 procent dětí, že se jedná o sponzorovaný obsah. Při zhlédnutí videa, v němž youtuber míchá vlastní příchuť nápoje, a dělá tak reklamu na jednu konkrétní značku, poznala sponzoring přibližně jedna

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Školaprofi.cz.
 +420 222 539 333  info@dashofer.cz