Práce s dokumenty je nezbytnou součástí každodenního života školy. Jak správně motivovat zaměstnance, aby s dokumenty správně zacházeli? Jak zkrátit čas, který musí být věnován péči o dokumenty?
Nastavení procesu oběhu dokumentů je třeba v praxi přizpůsobit provozním podmínkám jednotlivých škol tak, aby byl efektivní a co nejméně zatěžoval. Práce s dokumenty musí probíhat v souladu nejen s archivní legislativou, ale i s GDPR, aby nedošlo k porušení zásad ochrany osobních údajů.
Budou zodpovězeny např. tyto otázky:
- Musí škola vést povinně spisovou službu?
- Listinná nebo elektronická spisová služba?
- Jak si vybrat správný software elektronické spisové služby?
- Kterým dokumentům se přiřazuje jednací číslo?
- Jak pracovat s dokumenty doručenými datovou schránkou?
- Jak, kam a na jak dlouho ukládat digitální dokumenty?
- Kdy je nutné provádět autorizovanou konverzi dokumentů?
- Jak má vypadat spisovna?
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect. Link k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Lektor: