dnes je 7.3.2021

Input:

Otázky a odpovědi k vedení spisové služby ve školách

Datum konání: 11.3.2021, 10:00 - 12:00, RNDr. Ing. Eva Urbanová, MBA

Práce s dokumenty je nezbytnou součástí každodenního života školy. Jak správně motivovat zaměstnance, aby s dokumenty správně zacházeli? Jak zkrátit čas, který musí být věnován péči o dokumenty?

Nastavení procesu oběhu dokumentů je třeba v praxi přizpůsobit provozním podmínkám jednotlivých škol tak, aby byl efektivní a co nejméně zatěžoval. Práce s dokumenty musí probíhat v souladu nejen s archivní legislativou, ale i s GDPR, aby nedošlo k porušení zásad ochrany osobních údajů.

Budou zodpovězeny např. tyto otázky:

  • Musí škola vést povinně spisovou službu?
  • Listinná nebo elektronická spisová služba?
  • Jak si vybrat správný software elektronické spisové služby?
  • Kterým dokumentům se přiřazuje jednací číslo?
  • Jak pracovat s dokumenty doručenými datovou schránkou?
  • Jak, kam a na jak dlouho ukládat digitální dokumenty?
  • Kdy je nutné provádět autorizovanou konverzi dokumentů?
  • Jak má vypadat spisovna?

On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect. Link k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Lektor:

Nahrávám...
Nahrávám...