dnes je 4.12.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

OECD: Domácí úkoly mohou prohlubovat nerovnosti ve vzdělávání

21.1.2015, Zdroj: ČTK

Patnáctiletí žáci tráví nad domácími úkoly průměrně...

13. ledna 2015

Domácí úkoly mohou přispět k prohlubování nerovností ve vzdělávání, uvádí mezinárodní organizace OECD, která se na tuto problematiku zaměřila v aktuálním vydání dílčí zprávy PISA in Focus. V zemích, které se zúčastnily testování PISA v roce 2012, trávili patnáctiletí žáci nad domácími úkoly průměrně pět hodin týdně. V České republice to byly zhruba tři hodiny, což byl třetí nejnižší počet po Finsku a Koreji.

Domácí úkoly sice představují další příležitost k učení nebo upevňování získaných znalostí, ale pro znevýhodněné děti mohou znamenat komplikace. Tyto děti totiž méně často mají doma klidný kout, kde by je mohly zpracovat, a chybí jim

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Školaprofi.cz.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k tématu:
Nahrávám...
Nahrávám...