dnes je 19.6.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

MŠMT: Úroveň inkluze se může zlepšit podporou ředitelů a učitelů

29.11.2018, Zdroj: ČTK

Zlepšit úroveň společného vzdělávání handicapovaných i nadaných dětí v běžných školách může podle ministerstva školství především vedení škol a větší snaha učitelů. Úřad proto chce více podporovat ředitele a začínající učitele. Tiskové oddělení ministerstva to dnes ČTK napsalo v reakci na kritiku ze strany Asociace speciálních pedagogů, podle které mají učitelé v současnosti se zvládnutím takzvané inkluze často potíže. Podle asociace se situace nezlepší, pokud se nezmění pregraduální příprava budoucích učitelů na vysokých školách.

Asociace speciálních pedagogů poslala v úterý otevřený dopis ministru školství Robertu Plagovi (ANO), ve kterém se vymezuje proti připravované koncepci dlouhodobého záměru

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Školaprofi.cz.
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...