dnes je 19.6.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Analýza: Učitelé často neví, jak pracovat s handicapovanými žáky

28.3.2018, Zdroj: ČTK

Při společném vzdělávání handicapovaných i nadaných žáků s ostatními v běžných školách učitelé často neví, jak mají s dětmi pracovat. Školská poradenská zařízení jim mnohdy nedokážou popsat, jak přesně mají speciální vzdělávací potřeby žáka zohlednit, jakou didaktiku zvolit a jakou naopak vynechat. Vyplývá to z další analýzy takzvané inkluze, kterou udělalo ministerstvo školství. Její závěry zveřejnilo na svém webu.

Podle úřadu se liší kvalita vydaných doporučení z pedagogických poraden, a to jak v rozsahu, tak v kvalitě popisu a vysvětlení závěrů vyšetření dítěte. Příprava učitelů na poskytování podporných opatření žákům v běžných školách zároveň nebyla dostatečná. Další vzdělávání pedagogů se zaměřilo

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Školaprofi.cz.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...